miercuri, 31 octombrie 2012

Yarn Along


Seara buna tuturor!

Desi am inceput in forta saptamana, cu testari si proiecte scolare la care participa bineinteles, toata familia :) nu vreau sa renunt asa usor la micile bucurii ale serilor de toamna-iarna. Asa incat, m-am gandit sa particip din luna noiembrie la provocarea de fiecare miercuri, Yarn Along, aratandu-va umilele mele proiecte in ale crosetatului dar si cartile pe care le citesc sau le-am citit de curand.


sursa

In primul rand la rugamintea copiilor vreau sa termin paturica pe care am inceput-o anul trecut, cu nuante de roz si mov si apoi ma voi apuca de alt proiect, pe care il am deja in cap si vreau sa-l incep cat de repede pot.
In ale cititului, ma delectez cu Agnes Grey, o carte placuta si linistitoare, in care protagonista romanului se izbeste de multe greutati si nedreptati, actiunea desfasurandu-se in epoca victoriana. Mi-a placut felul in care Agnes reuseste sa se tina cu toata vointa de ceea ce si-a propus, cu multa fermitate dar si feminitate, ea isi deschide o mica scoala impreuna cu mama ei...

Va recomand cartea, chiar daca din ea razbate stilul protestant, va las sa descoperiti singuri aventurile protagonistei si frumoasa ei poveste de dragoste.
Va doresc o seara placuta!

Cu drag,
Liliana


4 comentarii:

  1. Ce frumos ai lucrat...in privinta lecturii as vrea sa te intreb fata ta cea mare ce lectureaza sau oare tu ai baiatul cel mai mare?
    As vrea sa intru pe Sophia sa ii comand ceva de-acolo si as avea nevoie si de o recomandare daca esti buna. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Corina, iti spun ce au citit chiar zilele trecut, Matei a terminat un roman de Jules Verne, parca, Drumul Frantei, Andreea cartea pe care tocmai am postat-o. Andreea e cea mare si Matei mijlociul :))

    Surorile Bronte scriu frumos, decent si potrivit pentru varsta adolescentina. Uite linkul:http://www.cartile-adevarul.com/surorile-bronte-carti-40.html

    Matei e mai aventuros, acum citeste o carte a Parintelui Serafim Rose, despre zilele creatiei.
    Au citit si vieti de sfinti, asta aproape zilnic si fara sa le spun eu.

    Important sa prinda gustul cititului, carti vom gasim noi pentru ei!

    Te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare