sâmbătă, 20 octombrie 2012

Combinari luate cate 3


Desi a fost si este seceta mare in mai toate regiunile tarii, pietele si targurile au fost pline cu toate legumele de sezon si la preturi foarte rezonabile. N-am lasat sa treaca toamna asta frumoasa fara sa pun si eu pentru iarna cateva borcane, nu multe, cate putin din fiecare. Asa ca zilele astea am dat zor si am pus in camara cam tot ce pun de obicei: gogasari, gogonele si castraveti. Doar ca anul acesta am combinat legumele ca sa ne bucuram de ele toate iarna



Gogosari si conopida la otet
I-am pus dupa reteta clasica, am combinat insa legumele ca nu ne plac doar gososarii simpli si foarte acri


Gogonele, morcov, conopida, telina, gutuie si sfecla
Am amestecat legumele pentru ca ne plac toate iar murate fiecare isi lasa aroma specifica, impreuna  sunt delicios de bune

 

Castravetii murati,
i-am pus dupa binecunoscuta reteta,
- castrevetii se spala bine si se aseaza pe patul de marar uscat, se adauga:
-catei de usturoi, boabe de mustar si cateva feliute de hrean
-secretul pastrarii lor este saramura fiarta de trei ori si boabele de hrean




Sa aveti spor in toate!

Duminica placuta si cu pace!

Cu drag,
Liliana

4 comentarii:

  1. Ce bine arata toate! Sa le mancati sanatosi, voiosi si neaparat impreuna!:) Imbratisari!

    RăspundețiȘtergere
  2. O Duminica binecuvantata si voua!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Toate bune şi gustoase. Să le mâncaţi cu bucurie şi mulţumire, cu sănătate şi gând bun pentru cele ce vor veni.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare