sâmbătă, 20 octombrie 2012

La fereastra cu gutuie...






Tudor Gheorghe – La fereastra cu gutuie



La fereastra cu gutuie

Flori şi trandafiri

Amintirea e şi nu e

Flori şi trandafiri

Dacă e, de mâini mă prinde

Flori şi trandafiri

Şii m-aruncă-ntre colinde

Flori şi trandafiri



Şi mă ninge, şi mă-ngheaţă

Şi mă-nvăluie-ntr-o ceaţă

Ca-ntr-un abur de lumină

Şi mă uit-aşa-n grădină



Arde focul, paie ude

Nimeni, nimeni nu m-aude

Arde focu-n paie ude

Nimeni, nimeni nu m-aude



Ninge ca o deşteptare

Peste lume cu iertare

Numai peste noi s-abate

Un miros de răutate



O zăpadă ca o zgură

Ce ne minte şi ne fură

Tot ce e şi tot ce nu e

Şi fereastra cu gutuie



Arde focu-n paie ude

Nimeni, nimeni nu m-aude

Arde focul, paie ude

Nimeni, nimeni nu m-aude…

4 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare