marți, 16 octombrie 2012

Cele doua Românii


Am aruncat intai buzduganul si mai apoi am ajuns in Iasi, in inima Moldovei, aproape, cat mai aproape de Sfanta Cuvioasa, nu stiu cum si cat a durat, n-am numarat orele...cum sa numeri orele, timpul? 



Am redescoperit Romania mea,  profunda si indurerata, multi cu suferinte despre care n-ai fi spus ca exista pe pamant, dar si mai multi cu nadejde si reintorsi sa multumeasca Sfintilor, care sunt atat de aproape de noi...




A doua Romanie, cea de la tv, oricat ar vrea unii, nu exista, credeti-ma, am vazut cu ochii mei, de fapt cred ca v-ati dat seama de mult, ca se minte poporul cu televizorul...

 va urma

2 comentarii:

  1. Într-adevăr, televizorul rupe adevărul şi-l denaturează printr-un spectacol ieftin. Trăirea celor din stradă este una care nu are legătură cu tv-ul ci cu Dumnezeu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim Liliana, bine ai spus, pacat ca atata lume inca mai cred in ei.....

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare