vineri, 5 octombrie 2012

La sfarsit de saptamana...


Ne place sa strangem randurile la sfarsit de saptamana si sa fim cat mai mult timp impreuna, pe langa temele copiilor si ale mele :) facem plimbari, gradinarit sau rucodelii casnice. Zilele trecute am cumparat de la Libraria Brancoveneasca cateva carti pentru mezina, care pur si simplu m-au incantat, le-am rasfoit si le pastram deocamdata pentru zilele ploioase. 


Cartile se pot comanda si pe net




Va doresc un sfarsit de saptamana cat mai placut!

Cu drag,
Liliana




6 comentarii:

  1. Multumesc,Lili!Si mie imi sunt dragi astfel de carti pentru copii;de acestea nu stiam insa.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sfârşit de săptămână paşnic şi binecuvântat, te îmbrăţişez cu drag! E tare bine cu toţi ai casei acasă, ador şi eu clipele astea...

    Cărticelele sunt foarte frumoase, nu le ştiam, o să le caut şi eu pentru pruncii noştri.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cu placere, Nicol. Le gasesti in Cta doar Libraria Brancovebeasca, sau le poti comanda pe net la alte librarii din tara.

    RăspundețiȘtergere
  4. Mariana, draga mea, si eu iti trimit imbratisari si calde ganduri.
    Sa aveti o duminica binecuvantata cu pace si bucurie!

    Carticelele sunt minunate, m-au uitat eu prima pe ele :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce frumoase sunt! pe cele mici le gasiseram, dar pe cele cu activitati nu le-am mai vazut pana acum. Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ligia, ma bucur ca ti-a folosit informatia. uite aici, unde le gasesti:http://www.agaton.ro/editura/118/editura-potamitis

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare