vineri, 24 decembrie 2010

Sarbatori cu pace!

TROPARUL:
Nasterea Ta, Hristoase Dumnezeul nostru, rãsãrita lumii lumina cunostintei; cã întru dânsa, cei ce slujeau stelelor de la stea s-au învãtat sã se închine Tie, Soarelui Dreptãtii, si sã Te cunoascã pe Tine, Rãsãritul cel de sus, Doamne, slavã Tie!


"Fecioara astãzi pe Cel mai presus de fiintã naste si pãmântul pestera celui neapropiat aduce. Îngerii cu pãstorii doxologesc si magii cu steaua cãlãtoresc. Cã pentru noi s-a nãscut prunc tânãr, Dumnezeu mai înainte de veci".
Condacul Praznicului



Va doresc sarbatori cu pace, sa ne putem bucura de Pruncul Hristos, Dumnezeul nostru!


Liliana

11 comentarii:

  1. Craciun fericit cu multe bucurii si impliniri alaturi de cei dragi!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, dragele mele!
    Dana, Mihaela, va doresc Craciun fericit!

    RăspundețiȘtergere
  3. Srabatori frumoase alaturi de familie iti dorim si noi tie!

    RăspundețiȘtergere
  4. Liliana cred ca tu ti-ai luat vacanta dar eu am trecut totusi pe aici sa iti doresc tie si familiei tale un Nou an cu multe binecuvantari de la bunul Dumnezeu!!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Loredana, multumesc!
    La multi ani iti doresc si eu tie!

    RăspundețiȘtergere
  6. Mira, Corina, va doresc un an binecuvantat si intru toate buna sporire!

    RăspundețiȘtergere
  7. Mihaela, multumesc, asemeni iti doresc si eu tie!

    RăspundețiȘtergere
  8. Cristina, la fel a fost si la noi, m-am simtit ca-ntr-o noapte de Inviere!
    La multi ani cu bucurie!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare