miercuri, 1 decembrie 2010

Miercurea fara cuvinte


Irina
realizeaza "Miercurea fara cuvinte"
Ce este "Miercurea fara cuvinte"?
Miercurea , pe internet, bloggerii care participa la "Wordless Wednesday" ( "miercurea fara cuvinte"), posteaza pe blogul lor o fotografie (de preferinta proprie, si nu luata de pe net) care nu are nevoie de explicatii. De aici si titlul "wordless"- adica "fara cuvinte". Se considera ca fotografia vorbeste de la sine, astfel incat nu mai e nevoie de o descriere. Desigur, daca cineva doreste sa adauge cateva cuvinte nu e nici o problema.





Va doresc o seara cu pace!
Liliana

4 comentarii:

  1. Liliana tare mi-ar place sa am si eu spatiu pentru a-mi face asa un coltisor aparte asa cum ai tu, insa la mine e foarte stramt si nu pot sa ma desfasor asa cum mi-ar place.

    RăspundețiȘtergere
  2. Corina, eu mi-as pune icoane peste tot in casa. Imi place prezenta icoanei...icoanelor!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare