marți, 22 mai 2012

Azi...

razboi si pace :))




9 comentarii:

  1. E foarte interesant patul vostru etajat. Si noi avem ceva asemanator, numai ca partea de sus e egala ca si latime cu cea de jos. la voi am observat ca parte de jos e dubla, ceea ce mi se pare tare interesant. Nu am mai vazut asa un model.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si inca ceva, la noi e pace, pentru ca Georgia nu doarme inca in patutul ei, e stapana inca pe patul parintilor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Indiferent daca e vreme de pace sau razboi :)) ... imi place mult culcusul copiilor, e tare imbietor la somn, citit, cuibarit.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce fain e acolo...Banuiesc ca e dormitorul fetelor nu? Baietii mei tot asa au paturile, insa mult mai simplu, fara biblioteca si ursuleti (catelusi) de plus:)).

    RăspundețiȘtergere
  5. Loredana, patul de sus este pus peste o canapea, care ramane mereu deschisa. asa l-am cuparat, jos ar fi trebuit sa intre un birou, dar am preferat varianta asta si a fost mult mai eficient si ieftin.

    Cat despre Georgia, in curand va dormi cu surioara si atunci o sa fie bine :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Amalia, asa-i, e la fete, cu ursuleti si carti... la matei e mult mai simplu, pe el nu-l arat ca mi-a mazgalit cu markerul pe biblioteca :(

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce frumooos! Care razboi? Ca e asa un coltisor de pace!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare