luni, 14 mai 2012

Aproape de final...

Buna dimineata!
De astazi am intrat in linie dreapta, mai avem aproximativ o luna pana la terminarea anului scolar, iar oboseala isi face simtita prezenta, mai avem un hop... ne asteapta evaluarile finale dar si bucuria lucrului dus la bun sfarsit. Cand am citit cartea Sfantului Serghie am descoperit cu bucurie ca este grabnic ajutator in luminarea mintii elevilor,  acatistul Sfantului il puteti citi cu nadejde, este grabnic ajutatorul, va spun din proprie experinta...

"…Iar fiind de şapte ani a fost dat la învăţătura cărţii, dar nu învăţa lesne, căci era zăbavnic la minte. Şi cu multă silinţă îl învăţa pe el dascălul, însă cu greu sporea ceva. Aceasta era insa după rânduiala lui Dumnezeu, ca de la Duhul Sfânt, iar nu de la oameni, să se dea copilului înţelegerea carţii. Într-o zi umblând singur printr-o dumbrava – căci iubea din tinereţe liniştea şi de multe ori se preumbla singur prin locuri liniştite – a găsit un călugăr, sau mai curând un înger în chip călugăresc, trimis de Dumnezeu, stând acolo şi facând rugaciuni. Iar el, apropiindu-se, a aşteptat sfarşitul rugăciunii, şi apoi i-a făcut închinăciune. Iar călugărul l-a întrebat: “Ce-ţi trebuie, fiule?” A răspuns copilul, zicând: “M-au dat, părinte, să învăţ carte şi nu pot să înţeleg nimic; din cele ce-mi spune dascălul meu, de care lucru tare mă necăjesc şi nu ştiu ce să fac. Mă rog sfinţiei tale, roaga-te Lui Dumnezeu pentru mine ca să mă înţelepţească cu sfintele tale rugaciuni”. Iar călugărul, facând rugăciune, l-a binecuvântat, zicându-i: “Iată, de acum, fiule, îţi daruieşte Dumnezeu să înţelegi cele ce-ţi trebuie, încât să poţi şi pe alţii să-i ajuţi!”



7 comentarii:

  1. Sa duceti anul scolar a sfarsit cu bine, sa va puteti bucurav de vacanta asa cum vreti!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-a placut povestioara.
    As mai vrea sa fiu si eu copil ;)), chiar daca nu e deloc placut sa dai evaluari si lucrari.
    Dumnezeu sa le ajute copiilor sa scape cu bine de testele finale!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc Lili, de sfat si de ajutor!Sper ca Sfantul Serghie sa-mi lumineze si mie mintea si sa-mi dea putere si minte pentru examenul ca va sa vina.

    RăspundețiȘtergere
  4. Da...aproape de final...şi ai pus aşa frumoase poze în şablon, mă duce gândul la vacanţă şi mi-e dor de albăstrimea mării...
    Draga mea Liliana, te imbrăţişez! Zile frumoase şi multă putere pentru un final bun!

    RăspundețiȘtergere
  5. Loredana, multumim mult, asemeni va dorim si noi

    Maria, si pe mine m-a impresionat povestea Sfantului. Doamne ajuta scolarilor mari si mici!

    Nicol, Doamne ajuta!

    Mariana, multumesc, vine ea vacanta, abia asteptam!

    RăspundețiȘtergere
  6. Cred ca toti copii au nevoie de rugaciune si ajutor pentru luminarea mintii!
    Vremurile sunt cu adevarat apocaliptice...

    RăspundețiȘtergere
  7. Asa este, Corina, pentru luminarea mintii copiilor in tot lucrul bun...
    Cat despre vremuri, sunt grele mai ales pentru ei, si fara Hristos nu se poate!

    O zi binecuvantata!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare