vineri, 13 ianuarie 2012

Revenire

Bine v-am regasit, dragii mei!

In primul rand va doresc La Multi Ani, sa fiti sanatosi si linistiti in anul ce tocmai a inceput!

Am revenit dupa o scurta vacanta, pentru care suntem cu totii recunoscatori. Si pentru anul acesta am ales tot Moeciu, unde am avut parte de soare in primele zile, apoi de zapada cat puteai cuprinde cu ochii...

Sper ca si voi ati avut parte de zile frumoase si linistite de vacanta!














Romania noastra e tot frumoasa!





Cu drag,


Liliana

11 comentarii:

  1. La multi ani, draga Liliana! An nou cu binecuvantari!
    Ce iarna frumoasa in imaginile tale!

    RăspundețiȘtergere
  2. Bine ai revenit !
    Absolut spectaculoase peisajele, fotografiile, tara noastra... Doar privind si respiri a normalitate, a frumusete si a curatenie, a stare de Har si a binecuvantare pentru bobul de grau de dedesubt...
    Multumesc din suflet pentru aceste fotografii minunate, eu duc dorul in acest moment iernii, cu tot alaiul ei de zapezi si vifore. Dar poate e mai bine sa fie o iarna calda, ca in acest an sa nu fie suflete zgribulite de frig si nici ''o fetita cu chibrituri" sa nu moara inghetata....

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani, draga Aurelia!
    Domnul sa reverse peste noi toti darurile Sale cele bogate!

    An nou cu bucurie!

    RăspundețiȘtergere
  4. Iasmin, nici noi nu ne-am saturat de bugarit, caci timpul a fost scurt, am trait insa la maxim totul... gerul, viscolul, greutatea zapezii...

    Cat despre iarna aceasta, sa stii ca si eu m-am gandit ca Domnul in marea Sa milostivire are grija de toti si de toate.

    An cu bucurie si pace iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  5. Oare trăim același anotimp? Cred k ați pus imagini de anul trecut:)))
    La mulți ani frumoși și sănătoși!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ma bucur pentru voi ca ati profitat la maxim.Ferice de voi!
    La multi ani cu intarziere, draga mea Liliana!
    cu drag, AncaM

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce frumase imagini, dragă Liliana! Totuşi, puţină zăpadă pentru zona aceea faţă de zăpezile de altă dată...dar cum zici: Domnul are grijă de toţi şi toate!
    Te îmbrăţişez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  8. Anca, multumesc.
    Multi ani binecuvantati, an cu pace si bucurie!

    Te imbratisez cu drag!

    Multumesc pentru vizita :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Mariana, si eu te imbratisez cu mult drag.

    Ai dreptate, putina zapada...dar iarna inca mai avem cel putin doua luni, vom vedea...Domnul cu noi toti!

    RăspundețiȘtergere
  10. O intoarcere binecuvantata!
    Peisajele sunt absolut superbe!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare