sâmbătă, 21 ianuarie 2012

Schitul Dragoslavele

Intoarcerea de la munte spre casa am facut-o ca si anul trecut prin culoarul Rucar-Bran, mai precis soseaua Brasov-Pitesti, ca sa putem poposi si la Schitul Dragoslavele, despre care auzisem si din carti dar si de la altii. Tot pe acest traseu se poate vizita si Manastirea Namaiesti pe care am vizitat-o si anul trecut si despre care am scris aici.


Peisajul este impresionant, impunător, prin trăsături simple, in care se imbina armonios, muntele, apa, pajisti albe, case simple dar ingrijite si adunate de jur-imprejurul muntelui de unde vegheaza Schitul.


Biserica schitului mi-a adus aminte de bisericuta Manastirii Techirghiol, ca mai apoi sa aflu ca au avut cam acelasi drum, au fost lucrate in Maramures si aduse in locuri unde au facut istorie.









Despre istoria acestui Schit puteti citi mai multe aici.





Va doresc o duminica linistita!



Liliana

Un comentariu:

  1. E foarte frumos la Dragoslavele, am poposit şi eu într-o vară şi n-aş mai fi plecat din liniştea şi simplitatea aceea...

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare