duminică, 9 ianuarie 2011

La munte...

Va spuneam zilele trecute, ca am fost plecati la munte, intre Craciun si Anul Nou. Nu aveam in plan si nici in buget iesirea la munte, dar pentru ca oferta a venit din partea mai multor prieteni a fost de nerefuzat. In perioada aceasta sunt preturi mult mai rezonabile, si dupa parerea mea poti avea parte si de liniste.

Asadar, am plecat cu mic mare la Moeciu, unde sunt nenumarate pensiuni nu foarte mari, curate, intime si cochete, noi am avut spatiu de joaca pentru copii si in curte dar si in subsolul transformat in sala de sport, astfel ca am putut sa avem liniste chiar si cu o duzina de copii :)
Inca de cand am ajuns a inceput sa ninga ca-n basme, iar priveslistea de la fereastra camerei era parca desprinsa din basm...


M-au bucurat, copiii sanatosi si rosii in obraji, prietenii dragi, aerul curat, linistea, privelistile incantatoare... toate daruri de la Bunul Dumnezeu pentru care multumim.








Va doresc o saptamana cu spor in toate!
Liliana

5 comentarii:

  1. Cata frumusete! Tare as fi mers si eu....

    RăspundețiȘtergere
  2. Mă bucur pentru infuzia voastră de natură, de sănătate şi de frumos!
    Fotografiile sunt absolut superbe, mulţumim, dragă Liliana!

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar ca in basm bine ai zis tu!Pozele formidabile!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc, pentru aprecieri!
    Va imbratisez pe toate:)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare