duminică, 12 septembrie 2010

Rugaciune la inceput de an scolar

In seara aceasta am gasit pe internet o rugaciune care se spune la inceput de an scolar si pe care eu, cel putin, nu o am in nicio carte de rugaciuni din casa. Mi-a placut tare mult, am scris-o si sper Domnului ca maine inainte de a iesi din casa, sa prind un moment de liniste si sa o spunem cu totii.
Bineinteles ca se pot spune si alte rugaciuni, de pilda, pentru inceperea unei lucrari sau rugaciunile scolarului. Anul acesta am vrut sa adaug si aceasta rugaciune :)
Va doresc spor in toate si Domnul sa ne intareasca pe toti!


Rugăciune la început de an şcolar

Doamne Iisuse Hristoase, Fiul lui Dumnezeu cel viu, ajută-mi să treacă cu bine acest nou an şcolar ce se începe în această zi. Cel ce ne-ai cerut să fim înţelepţi ca şerpii şi blânzi ca porumbeii, luminează-ne cugetele să învăţăm ceea ce trebuie, ca să fim bine pregătiţi pentru viaţa care ne aşteaptă. Tu ştii ce e bine şi ce e rău. În mâinile Tale sunt vieţile noastre. Crezând că ne este de folos să ieşim încununaţi cu cunoştinţe din această şcoală, Te rugăm să arăţi şi de această dată puterea ajutorului Tău. Dar să nu fie după voia noastră, Doamne, ci după voia Ta cea sfântă, că Tu ne iubeşti şi ştii ce ne este cu adevărat de folos. Doamne, ajută-ne pe noi să nu căutăm slava lumească, ce este degrab trecătoare, ci să căutăm vieţuirea curată şi sfântă, ca să dobândesc Împărăţia cerurilor. Vieţile oamenilor sunt pline de încercări. Ce folos vom avea dacă vom câştiga bunătăţile vremelnice, de nu le vom dobândi şi pe cele veşnice? Ce folos vom avea de ne vom lăuda în lumea aceasta, dacă faptele noastre nu sunt bineplăcute Ţie? Ajută-ne, Dumnezeule, că numai la Tine să căutăm împlinirea noastră şi să preaslăvim în vecii vecilor Numele Tău cel Sfânt, al Tatălui şi al Fiului şi al Sfântului Duh. Amin.

Rugăciune înaintea începerii unei lucrări



Liliana

Un comentariu:

  1. Liliana si noi am avut ieri parte la Sf.Liturghie de rugaciune pentru copii parohiei noastre.A ingenunchiat parintele impreuna cu toata biserica si a fost ceva inaltator.Acatistul Sfantului Duh este foarte bun sa -l citeasca fiecare elev in parte daca nu-i posibil infiecare zi macar o zi pe saptamana pentruca este pentru luminarea mintii.Eu le-am cumparat copiilor la fiecare cate unul.
    Iti spun multumesc de vizita,iar copiilor un an scolar binecuvantat!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare