sâmbătă, 7 decembrie 2013

Soare de iarna...

 
 
 
 
 
 
„Căutaţi mai întâi Împărăţia lui Dumnezeu şi dreptatea Lui şi toate acestea se vor adăuga vouă” (Matei 6, 33). Cum, în ce chip să căutăm mai întâi Împărăţia lui Dumnezeu? Iată cum. De cauţi lumina materială, adu-ţi aminte de lumina spirituală, fără de care sufletul rămâne în întunericul patimilor şi al morţii spirituale. „Eu, Lumină am venit în lume – zice Domnul – ca tot cel ce crede în Mine să nu rămână în întuneric” (Ioan 12, 46).
 
 
 
Va doresc o duminica luminoasa!
 

 


2 comentarii:

  1. Ce-mi place paturica! Dar si atmosfera din poze. Da, e ceva deosebit in soarele acesta de decembrie...

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoase pozele. Mereu exclam stralucirea soarelui din aceasta iarna am impresia ca nu am mai vazut stralucire asa puternica ca acum...Credeam ca numai eu am observat acest fenomen dar vad ca mai sunt persoane.
    O zi minunata Lili draga!!!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare