marți, 1 martie 2011

Povestea Mărţişorului de Irina Nicolau

Pentru început, am să desenez un şnur cu doi canafi la capete. În timp ce eu desenez, tu să răsuceşti în gând două fire de mătase, unul roşu şi unul alb. Şi acum vine întrebarea:

- Ce e mărţişorul ???
- Ştie toată lumea, ai să-mi răspunzi, un obicei strămoşesc, un semn de primăvară, îl pui în piept de 1 martie, îl oferi…
- Generalităţi! Am să-ţi explic. E firesc să ştii mai mult, măcar până la genunchiul broaştei.

Toată complicaţia vine din faptul că mărţişorul face parte din calendar. Calendarul este un fel de hartă. Hărţile sunt făcute ca să te orientezi în spaţiu. Calendarele te ajută ca să nu te pierzi în timp. Hărţile noi scot din joc pe cele vechi. În cazul calendarelor, situaţia este diferită din cauza sărbătorilor. Ca să înţelegi ce spun, îţi propun următorul scenariu:



citeste tot



sursa foto aici



Cu drag,


Liliana

2 comentarii:

  1. Multumesc, draga Liliana pentru "impartasirea" acestui articol. Bucurie si sanatate in Hristos, Mintuitorul nostru!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu bucurie, draga mea!
    Te imbratisez si eu!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare