luni, 23 august 2010

La Targ...

"Civilizaţia ţărănească nu cunoaşte lupta pentru autodepăşire. Este o calmă şi bună exprimare a bucuriei de a exista.
Omul "european" a existat cu adevărat prin ţăran. Cu cât ne îndepărtăm de omul tradiţional, cu atât riscul imposturii este mai mare. Nu putem compara humanoidul viitorului cu omul complet produs de societatea satului distrus sub ochii noştri."(
Horia Bernea)

Am fost la Trag...si n-am stiut nici acolo si nici aici cu ce sa incep...asa ca va las sa priviti si sa va bucurati...

icoane pe sticla ii din borangic

icoane pe lemn ars


oale si ulcele oltenesti

din nou ii si scoarte oltenesti


opinci


Fiecare a luat ce a simtit ca are de trebuinta, Andreea o minunata ie, Matei un fluier , Ilincuta tot o iei, Bogdan un chimir iar eu un vas termoizolant pentru sarmalute:)

Liliana

7 comentarii:

  1. Buna dimineata Liliana!Ce-mi plac mie astfel de targuri...Stii la ce ma uitam si eu?La iile astea frumoase.
    Nu ai facut o alegere rea...cand mananci prima sarmaluta sa te gandesti si la mine....:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Si noi tanjiim dupa un vas de sarmale adevarat. Frumos targ!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cate minunatii!!!! Din toate as lua cate ceva..
    Imi doresc tare mult o ie. Cat costa una?

    RăspundețiȘtergere
  4. Am mai scris un comentariu dar vad ca nu a aparut.
    Sunt minunate toate, as cumpara din fiecare care ceva..
    Imi doresc mult o ie, cat costa una?

    RăspundețiȘtergere
  5. Gata, am ajuns acasa...acum dau drumul comentarilor:)
    Mihaela, si mie mi-au placut tare mult opincile:)
    Corina, poate vom manca impreuna sarmalutele:)
    Andra, si eu am tanjit dupa un vas pentru sarmalute, abia acum am reusit sa-l iau:)
    Alina, am primit comentariile, abia acum le-am dat drumul:)
    Alina, iile erau cam 2mil-2,5mil, dar erau si mai scumpe de atat, am vazut si la 6mil, dar deja erau exagerate preturile. Am aflat abia a doua zi de la o prietena ca se putea negocia, ea isi cumparase deja o ie foarte frumoasa cu 1,5 mil.
    Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  6. Liliana, multzam de raspuns! Mi-a ramas gandul la ii:-) 2,5 milioane nu e mult pt o ie.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare