miercuri, 19 decembrie 2012

Schimbul de ornamente pentru bradul de Crăciun al copiilor ortodocşi-2012

Bine v-am regasit!

Mai dam si noi un semn de viata, nu ne-am acoperit inca de nameti :) la malul marii abia acum incepe vifornita...
Intru cat cea mai mare parte a timpului nostru liber se duce pe teme si iar teme, anul acesta ne-am mobilizat cu mic cu mare si am facut loc printre picaturi unei activitati foarte indragita de toti copilasii, am participat pentru prima data la Schimbul de ornamente pentru bradul de Crăciun al copiilor ortodocşi, organizat anul acesta de Aurelia.
Bucuria a fost atat de mare cand am gasit cutia postala plina de plicuri, de data asta nu cu facturi:), ci pentru a primi in casele noastre darurile si bucuria Nasterii Domnului.
Va multumim mult pentru aceasta bucurie!
Mai jos va aratam ornamentele noastre, speram ca v-au placut si v-au adus un strop de bucurie!






Sa avem cu totii sarbatori binecuvantate!


3 comentarii:

  1. Foarte frumoase globurile!
    Deosebite!

    RăspundețiȘtergere
  2. Intr-adevar, o idee minunata! buna inspiratie pentru zilele acestea in activitatile de creatie cu copiii...

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc, ma bucur ca v-au placut!
    Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare