luni, 31 decembrie 2012

“Mersul vremii este dupa purtarea oamenilor..."

"Păzeşte-mă, Doamne, ca pe lumina ochilor; cu acoperământul aripilor Tale acoperă-mă..."(Ps. 16,8) 
 ***
"Îmi amintesc ca am mers la Parintele si pentru a ne ruga sa faca rugaciuni pentru ploaie, dar nu am apucat sa-i spunem. Parintele a stiut însa si iesind în fata Sfântul Altar ne-a spus: “Mai, eu stiu ca voi ati venit cu gând sa va fac rugaciuni pentru ploaie si am deschis cartea sa fac rugaciuni, dar o mâna nevazuta mi-a închis cartea, si am auzit o voce care mi-a spus: "Nu te ruga de Mine sa le dau ploaie, Eu stiu ce sa le dau. Roaga-te de ei sa faca voia Mea“. Ne-a mai zis ca “mersul vremii este dupa purtarea oamenilor”.
(Amintiri despre Pr. Arsenie Boca, Maria Streza, 86 ani, Voila)
***
 „Umblaţi cu înţelepciune... preţuind vremea." (Col. 4, 5).

Va doresc un An Nou cu sanatate si spor in toate!
La multi ani!

Cu drag,
Liliana & co:)

5 comentarii:

  1. Liliana, tare m-a induiosat postarea aceasta...Pr. Arsenie, cuvantul sfant,pasarelele...parca au strans si ele randurile....
    Un an nou cu sanatate si binecuvantat sa aveti si voi acolo la Constanta!!!
    Cu drag...

    RăspundețiȘtergere
  2. La mulţi ani, Liliana & co :)
    Superbă fotografie!
    Te îmbrăţişez cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  3. Corina, Anastasia, si mie mi-a placut tare mult foto, nici nu mai stiu unde am gasit-o...imi place cum sunt ele unite la vremuri grele

    La multi ani!
    Va imbratisez cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  4. La mulţi ani cu sanatate pentru "Liliana & co"

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ani, Mihaela!
    Nou An cu bucurie!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare