vineri, 17 august 2012

Din indemnurile lui Valeriu Gafencu II

Simplificaţi-vă viaţa cât mai mult. Întotdeauna învaţă-te să te mulţumeşti cu puţin, învaţă-te a te jertfi pe tine însuţi pentru binele aproapelui… rugăciunea este expresia cea mai curată a iubirii de Dumnezeu şi de aproapele. Când vei ajunge să te rogi cu adevărat, ai realizat pacea, fericirea…am ajuns să văd la fiecare pas făcându-se o minune…am avut momente în viaţa mea de închisoare când am plâns cu lacrimi nestăvilite, dându-mi seama de nimicnicia firii mele omeneşti, de slava lui Dumnezeu, de iubire. În aceste lacrimi am găsit cea mai mare fericire trăită de mine vreodată. Dar, să fim liniştiţi şi împăcaţi cu viaţa aşa cum ne-a dăruit-o Dumnezeu, căci este spre fericirea noastră. Trăiţi în curăţenie de inimă, sinceri faţă de Dumnezeu, aproapele şi voi înşivă. Toate au un sens; noi nu avem decât datoria de a alege între Bine şi Rău…Viaţă şi Moarte…Să ne găsim cărarea vieţii care ne duce spre înviere şi să stăruim cu smerenie şi răbdare.

Penitenciarul Aiud, 10 aprilie 1945

4 comentarii:

  1. Liliana,pentru aceasta saptamana pe noptiera mea am asezat aceasta carte. Sfantul inchisorilor.
    Am lecturat asa cum spui tu cu sufletul la gura. Dar nu m-am oprit doar la a citi eu, ci am trezit interesul sotului si celor doi mai mari.
    Scrisorile sunt deosebite...
    Cu cata dragoste sunt scrise pentru surorile si mamei lui....
    Iti doresc o seara lina!

    RăspundețiȘtergere
  2. Un weekend frumos sa ai! vad ca deja te-ai pregatit de toamna...

    RăspundețiȘtergere
  3. Corina, este minunata cartea si mi-a placut la fel de mult si Intoarcerea la Hristos, fara doar si poate sunt Sfinti, avem mari rugatori in ceruri

    O seara linistita si pentru voi!

    RăspundețiȘtergere
  4. Loredana, multumesc la fel!

    ehe, ma bucur ca s-a mai racorit :))

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare