vineri, 30 aprilie 2010

Premiu si leapsa

Am primit de la Alina un premiu cu leapsa.
Este pentru prima data cand particip la o leapsa de cand am acest blog si cred acum ca este placut sa ne amintim din cand in cand de lucrurile care ne sunt atat de dragi.
Multumesc, Alina!

Regulile sunt :
-postezi premiul
-spui din partea cui este oferit
-oferi premiul altor 12 prieteni
-afisezi linkul lor
-le dai de stire printr-un comentariu pe blogul lor
-faci o lista cu 10 lucruri care iti plac


Iata 10 lucruri care imi plac:
-noaptea de Inviere
-miezonoptica la manastire
-zambetul copiilor
-mirosul teiului si iasomiei
-valurile marii
-ploaia de vara
-campul cu floarea-soarelui
-cantecul pasarilor in padure
-vantul in lanul de grau
-iarna la tara

Leapsa si premiul merg mai departe la :

Va doresc un sfarsit de saptamana linistit!
Liliana

2 comentarii:

  1. Multumesc mult, draga Liliana!
    Sa ma ierti ca nu m-am grabit sa ridic premiul si leapsa. M-am luptat cu niste virusi.

    Sa ai o saptamana binecuvantata!

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga Liliana, acusica venii si eu sa iau leapsa. Multam fain ca te-ai gandit la mjine. ma simt foarte onorata.:)))))))))))))))

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare