joi, 16 august 2012

Să ne binecuvantăm cat mai des copiii...


Maicuta,

Cum pot eu sa-mi ajut copilul adolescent care trece printr-o criza de deznadejde si eu nu prea am mult timp sa fiu cu el? Recunosc si ca nici nu stiu ce sa fac, de mult ori ...

Doamne ajuta!

                                                                                                                                                                                                                 Paraschiva






Draga mea surioara,

Cea mai buna metoda este rugaciunea in taina si la biserica. In fiecare zi sa-l binecuvantezi cat mai des, sa-l incredintezi ingerului pazitor si Maicii Domnului si Sfantului sau protector, si sa te spovedesti pentru cuvintele grele sau dracuiri, sau blesteme, daca ai rostit catre el. Sa-i ceri iertare in gand, de multe ori pe zi, pentru tot ce nu ai facut pentru el si sa-l ierti, tot in gand, in fata lui Dumnezeu, pentru tot ce ti-a gresit ca un copil ce este. Pentru a face aceasta nu este nevoie de timp si nici de pricepere.

Apoi sa-l asculti cand iti spune ceva, orice ar spune! Sa asculti fara sa-l judeci sau sa-l repezi. Sa nu-l cicalesti deloc. Sa-i spui ce e bine si ce e rau, sa-l certi daca e nevoie pentru ce a gresit, dar fara sa-l jignesti, ci cu rugaciune in gand. Sa te rogi in timpul acela pentru el si sa-l binecuvintezi! Si sa-I arati Domnului neputinta ta si a lui.

Domnul va face minuni, daca vei fi mereu agatata cu gandul de El!





                                                              Cu dragoste si incredere,
                                                              M. Siluana




Un comentariu:

  1. M-am bucurat tare citind postarea asta. Binecuvantarea este esentiala, mi-as dori sa ajung la un moment dat sa se lipeasca binecuvantarea de mintea mea, sa binecuvantez tot timpul, precum respir... vise, deocamdata.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare