joi, 30 septembrie 2010

Nutriţionişti despre "hrana vie"

"Alimentaţia sănătoasă preocupă din ce în ce mai mulţi români. Pentru a scăpa de kilogramele în plus sau pentru a deveni mai rezistenţi în faţa bolilor, unii renunţă total la carne. Sunt şi persoane care adoptă regimuri mult mai severe, în care mâncarea este consumată numai în stare crudă. Se mai spune şi că fructele si legumele netratate termic asigură o viaţă lungă şi ferită de boli."

Am dat de aceasta emisiune, cautand cu totul altceva :)
Ligia Pop, expert în bucătăria vegetariană, şi Cristian Panaite, nutriţionist, ne spun despre cât de benefic este acest stil de viaţă.
Emisiunea poate fi urmarita aici
Voi ce parere aveti despre acest stil de viata?
Liliana

2 comentarii:

  1. Eu sunt de acord cu dieta aceatsa. La mine pe blog vei gasi informatii despre raw....acum , in ultima perioada nu am mai consumat raw, ca e mai scump..dar asta vara cand le aveam in gradina...mmm...numai cruditarin mancam...

    RăspundețiȘtergere
  2. Iulia, am vazut, interesant:) Am preluat si eu link-ul blogului tau:)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare