luni, 3 septembrie 2012

Cercul sarbatorilor vietii


Mi-a placut foarte mult ideea de a face impreuna cu copiii, la inceputul anului liturgic, un calendar in imagini(icoane) cu Praznicele de peste an. Noi am ales 13 Sarbatori, dar puteti adauga mult mai multe.

 Pentru realizarea proiectului aveti nevoie de:
-o foaie A3
-lipici
-foarfeca
-icoanele Praznicelor
-marker, creion
si bineinteles copiii din dotare :)

 Am printat seturile de icoane folosind o rezolutie mica, le gasiti aici, le-am decupat si am trecut la treaba...


 
Am asezat in centru Praznicul Invierii Domnului, si am format apoi un cerc...


 Am inceput cu Sarbatoarea Nasterii Maicii Domnului si am terminat cu Sarbatoarea Adormirii Maicii Domnului, in total 12 Sarbatori in jurul Praznicului Invierii


Am ales urmatoarele Praznice:

  • 8 septembrie, Nasterea Maicii Domnului
  • 14 septembrie, Inaltarea Sf. Cruci
  • 21 noiembrie, Intrarea in Biserica a Maicii Domnului
  • 25 decembrie, Nasterea Mantuitorului
  • 6 ianuarie, Batezul Domnului
  • 2 februarie, Intampinarea Domnului
  • 25 martie, Bunavestire
  • 28 aprilie, Intrarea in Ierusalim
  • 5 mai, Invierea Domnului
  • 13 iunie, Inaltarea Domnului
  • 23 iunie, Rusaliile
  • 6 august, Schimbarea la fata a Domnului
  • 15 august, Adormirea Maicii Domnului



"Fiecare sărbătoare liturgică reînnoiește și actualizează evenimentul sarbatorii respective...anul liturgic este, pentru noi, un mijloc special de unire cu Hristos"
(Pr. Lev Gillet).




Cu drag,
Liliana

9 comentarii:

  1. Superba ideea!
    sunt sigura ca ai tai copii au fost foarte incantati...

    RăspundețiȘtergere
  2. Liliana, e extraordinar de frumos ce aţi realizat! Îmi place foarte mult.

    RăspundețiȘtergere
  3. Loredana, multumesc, ne-a placut foarte tare, de fapt cam toti au participat la proiect :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Romna, multumesc, ma bucur ca ti-a placut

    RăspundețiȘtergere
  5. Anastasia, multumesc, spor in toate si tie, Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  6. Doamne ajuta! Foarte inspirata ai fost Liliana...imi place tare mult si ma bucur ca ati sa redati atat de frumos sarbatorile ortodoxe!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ma bucur ca-ti place, Amalia!
    Inspiratia mi-a dat-o o mamica ortodoxa din America, aveam de mult in plan, abia acum s-a concretizat

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare