joi, 15 martie 2012

"Daca tineretea ar sti...si batranetea ar putea..."

Vad ca primavara isi intra usor, usor in drepturi iar eu vreau sa dau
zor sa termin o bascuta si o esarfa pentru mezina familiei care va implini in aprilie 6 anisori. Am zis sa nu treaca iarna asta si sa puna praful pe lucrul meu de mana si nici sa intram in sezonul agricol de primavara. Asa incat, mi-a atras atentia saptamanile trecute un fir de acryl in degrade, cu nuante de mov si bineinteles roz, care se potrivesc de minune sezonului primavaratec.


Inceputul nu a fost greu, am facut bentita si apoi am sos ochii ca sa pot inmulti, iar cand a fost sa incep clinii mi-am prins de-a binelea urechile. Asa incat am apelat la bunica mea. Da, da, ati citit bine! Bunica mea si strabunica copiilor mei, care le stie pe toate :) O batranica de aproape 90 de ani care a prins marea criza din anii 30, a crescut 5 copii in cel de-al doilea razboi mondial, a iesit verticala din comunism iar de aproape 20 de ani isi traieste vaduvia simplu si curat. A tinut la familie sa fie unita, chiar daca vremurile au fost cumplit de grele, fara sa carteasca si invatand toata viata din greutati, intretindu-si familia din croitorie. Este o mare incurajare pentru noi toti sa aflam astfel de povesti de viata, sa apreciem jertfa si sa vedem ca se poate sa traiesti si frumos oricat de greu ar fi, daca esti cu Hristos.






Ajutorul ei n-a intarziat, iar bascuta a fost gata intr-o singura zi, tot ea m-a invatat si un model pentru esarfa nu foarte complicat dar de mare efect. Sunt singura ca mezina va fi incantata, sa poarte la Paste ceva roz :)






Va doresc o seara placuta!
Liliana

4 comentarii:

  1. Esti tare harnicuta!
    Foarte frumoasa si colorata e bascuta! Sa opoarte sanatoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim! Am fost harnicuta ca am avut ajutoare de nadejde :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna ziua!Foarte frumoasa bascuta!Sa va traiasca nepotica si toti cei dragi din jurul dumneavoastra.Sa aveti o primavara deosebita!

    RăspundețiȘtergere
  4. hi,hi nu e nepoata, e fii-mea a mica

    Multumim!
    O primavara frumoasa va doresc si eu!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare