miercuri, 23 iunie 2010

Floarea verii


Imi plac florile agatatoare si mi-am dorit dintotdeauna sa am si eu pe teresa sau in balcon verde, cat mai mult verde. Asa incat la inceputul verii am cumparat un pui de "Mana Maicii Domnului". Zilele acestea, am avut bucuria sa vad ca-i merge tare bine plantutei si are chiar si cateva flori, care reusesc sa parfumeze intreaga terasa. O vedeam mai ales pe gardurile caselor si imi placea teribil mirosul imbatator. Vara mai ales, cand geamurile sunt mai tot timpul deschise, e minunat sa-si improspatezi mirosul casei cu parfumul acestor flori.



Va doresc o zi cu spor!
Liliana



Flower Car Pictures, Images and Photos

4 comentarii:

  1. Liliana Buna dimineata!Si eu iubesc aceasta floare e asa cum spui tu te imbata de parfum !Iti doresc o vacanta placuta!Noi inca nu am luat vacanta astazi e ultima zi de cursuri.Iar eu mai merg inca o saptamana la munca si intru in concediuu abia astept.O zi frumoasa draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  2. E minunata "Mana Maicii Domnului". Poti sa imi spui de unde ai cumparat-o? Mie nu mi-a iesit in cale.

    RăspundețiȘtergere
  3. Dana, pe soseaua de centura sau "varinta" cum ii mai spunem noi, sunt mai multe sere deschise cu flori. Eu am gasit-o pe aceasta la sera care este vis-a vis de metro. Am cumparat-o la inceputul lunii iunie si desi am replantat-o pt ca i-am schimbat ghiveciul a rezistat si creste tare bine.
    Te pup :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu iti doresc o zi frumoasa si linistita, Corina draga!
    Sa va ajute Dumnezeu sa va linistiti si sa va bucurati de vacanta :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare